Zwolnieni z teorii - projekty
TEMATYKA PROJEKTÓW
Tematykę wybiera się spośród następujących kategorii:
EDUKACJA
KULTURA
EKOLOGIA I NATURA
ZDROWIE I SPORT
PRZESTRZEŃ MIEJSKA
SPOŁECZEŃSTWO OBYWATELSKIE
SPOŁECZNOŚĆ LOKALNA
4 FORMATY PROJEKTÓW:
REKLAMA SPOŁECZNA – projekt, w którym beneficjenci stykają się z ważnym przekazem, będącym częścią szerszej kampanii społecznej, budującej zasięgi przez kanały online (np. film na You Tube, post na Instagramie) lub offline (np. plakaty, ulotki).
WYDARZENIE PUBLICZNE – projekt skoncentrowany wokół jednego bądź serii wydarzeń odbywających się na żywo lub w internecie. Pojedyncze spotkanie trwa co najmniej 20 minut i angażuje szeroką grupę aktywnych uczestników- beneficjentów.
PROJEKT TECHNOLOGICZNY - projekt, w którym beneficjenci będą korzystać z wytworzonej w trakcie prac projektowych technologii. Może to być urządzenie, aplikacja lub portal internetowy, który zespół wykona sam lub zleci stworzenie zewnętrznemu partnerowi.
ZBIÓRKA CHARYTATYWNA – projekt polegający na zachęceniu ludzi do przekazania pieniędzy lub przedmiotów na ważny cel.